U mag op uw Olympiër blijven rekenen Suriname!

Mijn beste vriend en landgenoot,

Als Surinaamse Olympiër dat voor land en volk heeft gepresteerd, mag de samenleving door op mij rekenen, nu als parlementariër dat ik mijn uiterste best zal blijven doen voor land en volk. Dit zal ik doen door het parlement met voldoende kennis en kunde te voorzien, ter versterking van onze wetgeving.

Ik ben in staat een sterke stem te zijn niet alleen voor de jongeren maar het gehele volk, ik ben in staat het nationaal belang boven partij belang en vriendjespolitiek te stellen. Ik ben in staat naar mijn achterban te luisteren en voor hen op te komen. Ik ben in staat met een ieder samen te werken voor het beste van het land.

I’m an agent of Change, ik sta voor vernieuwing, verjonging & verandering en met de stemmen en het vertrouwen van de kiezers op 25 mei 2015 zal ik de juiste stem van het volk vertegenwoordigen niet alleen in het parlement, ook overal waar het wezen moet.

Wij hebben één stem en wij bepalen onze toekomst!

Een persoonlijk en hartelijke groet van,
Gordon Touw Ngie Tjouw
Stem op # 7 van de AC DNA kandidatenlijst in Paramaribo
‪#‎StemOpGordonTouwNgieTjouw‬
‪#‎StemOpNummer7VanDeACDNAlijstInParamaribo‬
‪#‎ParamariboFasingGiTNT007‬
www.gordontouwngietjouw.com

Leave a comment